Novice

  • Na Triglavu korak bližje nazivu Miss Slovenije 2018

    Na Triglavu korak bližje nazivu Miss Slovenije 2018

    Julij 2018

    V drugi polovici julija so se finalistke Miss Slovenije 2018 skupaj s poslovnimi partnerji  povzpele na najvišji slovenski vrh, kjer so simbolično predstavile slogan 'Podpirajmo slovensko, podpirajmo Slovenijo'. Vzpon na Triglav je za finalistke  le ena izmed  mnogih preizkušenj na poti do naziva Miss Slovenije. Namen, zdaj že druge tovrstne odprave, je predvsem povezovanje slovenskih podjetij s ciljem ustvarjanja novih poslovnih priložnosti in inovativnih projektov.  

    Miss Slovenije poziva k sodelovanju

    »Letos smo se povzpeli na Triglav predvsem z namenom, da bi Slovence vzpodbudili k sodelovanju in pomoči drug drugemu, saj smo le na ta način lahko konkurenčni in močnejši v konkurenci drugih držav po svetu,« je na vrhu Triglava poudarila Maja Zupan, aktualna Miss Slovenije.

    Poslovni partnerji pomagajo graditi kakovostno  vsebino projekta

     

    »Obutev Alpina, ki jo že več kot sedemdeset let nosijo zadovoljni uporabniki doma in po svetu, je prva in edina izbira finalistk miss Slovenije 2018. V zadovoljstvo nam je, da lahko slovensko podjetje s svojim znanjem in inovativnimi izdelki omogoča varno in udobno hojo vsem pohodnikom, ki želijo uživati v naravi,« je ob prihodu na vrh povedala Nives Markelj, predstavnica podjetja Alpina, ki že drugo sezono sodeluje z Miss Slovenije, tudi na področju razvoja modne obutve.  Poleg žirovske Alpine je v zgodbo Miss Slovenije že tretjo sezono zelo aktivno vpletena tudi Tosama, eno redkih slovenskih podjetji s proizvodnjo izdelkov, ki so namenjeni predvsem ženskam.

    »V Sloveniji bi težko našli podjetje, ki sem – med ta dekleta – sodi bolj, kot Tosama. Naša 95-letna proizvodna tradicija je namreč v veliki večini posvečena prav ženskam vseh generacij. Na Triglav je finalistke spremljal Jasmin sport, naša najmlajša znamka izdelkov za intimno nego, ki je zaradi svoje inovativne sestave in naravnih vlaken odličen sopotnik športnic in športnikov,« je povedala Mojca Šimnic Šolinc, direktorica iz Tosame.

    Odprava Miss Slovenije  je  na Triglavu  zagotovo pustila svoj pečat. Največjega pomena pa so nove poslovne ideje in načrti, ki so jih udeleženci  skoraj petdeset članske odprave skovali  za prihodnje

     

  • Iz Ljubljane na Triglav, od zore do mraka

    Iz Ljubljane na Triglav, od zore do mraka

    Julij 2018

    Ljubljana, 15. julij 2018 - Tomo Šarf, prvi mož slovenskih gorskih tekov in generalni sekretar  svetovne zveze za gorske teke,  je opravil preizkus vzdržljivosti na že tradicionalni poti iz Ljubljane na Triglav. S kolesom in peš mu je uspelo v pol dneva.

     

    Že četrtič na preizkušnji 

    Leta 1987 se je Tomo skupaj s tremi prijatelji lotil izziva – s kolesi in peš iz Ljubljane na vrh Triglava in nazaj. Takrat je četverica skupaj štela 100 let. Po osemindvajsetih letih so ta podvig ponovili in kot kaže, ni bilo zadnjič, saj so v nedeljo, 15. julija, že četrtič krenili na isto pot. Tokrat je Tomo zbral  ekipo devetih sodelavcev, ki jih poleg službe povezuje ljubezen do zdravega  duha v zdravem telesu, mladostna zagnanost in strast  do aktivnega življenja. »Ne gremo tekmovat, ampak uživat,« je ob srečanju v Alpini, kjer je izbiral obutev za svoj podvig, povedal Tomo Šarf. »Vzeli si bomo čas za malico in počitek. Pomembno je, da bomo hodili skupaj in skupaj prišli v cilj.«

    Eno leto priprav 

    Možje, ki so se celo leto pripravljali na podvig, večkrat tudi na skupnih treningih,  so na pot preizkušnje krenili ob 4. uri zjutraj. Zadali so si, da bodo traso opravili predvidoma v 13 urah, od sončnega vzhoda do zahoda. »Ob 19. uri imamo naročeno večerjo v Tacnu,« je povedal idejni vodja odprave, Tomo Šarf. S kolesom jih je pot vodila iz Tacna skozi Medvode, Kranj, Naklo, na Črnivec, skozi Bled, Gorje in Radovno – vse do Krme. Zadnjih sedem kilometrov po dolini Krme so zaradi makadama odpeljali z gorskimi kolesi. Proti Triglavu so se odpravili po markirani planinski poti iz Krme, preko planine Zgornja Krma mimo koče Planika.

    Cilj ni tekmovanje

    Kljub temu, da cilj odprave ni bilo podiranje rekordov, so bili nadpovprečno hitri. Po planinskih normativih se hodi iz doline na vrh šest ur, deveterica strastnih športnikov pa je v tem času morala priti na vrh in nazaj v dolino. In to jim je tudi uspelo. Sliši se razburljivo, vendar pa je za tak podvig vendarle potrebna dobra pripravljenost. Šarf zase pravi, da rad kombinira različne športe, od teka na smučeh, gorskega kolesarjenja do teka in hoje v hribe. Skozi celo leto obiskuje gore, predvsem tiste manj obljudene.

  • Alpina prejela priznanje Best of shopping

    Alpina prejela priznanje Best of shopping

    Junij 2018

    V četrtek, 7. junija, je v Ljubljani potekala podelitev diplom Best of Shopping in Ljubljana 2018, ki jo jev kategoriji Footwear, z uvrstitvijo na tretje mesto, prvič prejela tudi prodajalna Alpina.

    Tekmovanje za Best of shopping poteka pod okriljem uredništva revije In your pocket Ljubljana, ki je v Sloveniji prisotna že deset let. Inyour pocket pa je sicer vodilni evropski vodič, ki uporabniku ponuja urbane informacije za več kot sto mest po vsej regiji in  so na voljo na portalu www.inyourpocket.com ter v več kot 70 publikacijah v 23. državah.

    Za Ljubljano je znano, da je raj za nakupe v manjših butičnih trgovinah v središču mesta, kot tudi po večjih nakupovalnih središčih izven mestnega jedra. Po dostopnih cenah so na voljo tako mednarodne modne blagovne znamke, kot tudi izdelki vse bolj uveljavljenih lokalnih butičnih ponudnikov. V uredništvu In Your Pocket  želijo s tekmovanjem 'Best of shopping  in Ljubljana'  obiskovalcem željnih nakupov predstaviti priljubljene trgovine lokalnih potrošnikov. V glasovanju sodelujejo trgovine tako v ožjem mestnem središču, kot tudi izven strogega centra. Izbor poteka po načelu glasovanja javnosti, glede na pripravljen ožji izbor uredništva In Your Pocket. Letos so pripravili nabor dvanajstih kategorij, ki se razlikujejo glede na ponudbo trgovin z vrhunsko modo, kozmetiko, nakita, do ponudnikov s spominki in lokalnimi ponudniki, kjer je moč kupiti steklenico slovenskega vina.

    Alpina ima v Ljubljani štiri prodajalne, ki so zaradi prepoznavnosti blagovne znamke Alpina, kot kaže glasovanje,  priljubljene tako za domače kot tudi tuje obiskovalce.