Novice

  • Finalistke Miss Slovenije na Triglav v žirovskih čevljih

    Finalistke Miss Slovenije na Triglav v žirovskih čevljih

    Julij 2017

    V sredo, 20. julija 2017, so finalistke tekmovanja Miss Slovenije osvojile najvišji slovenski vrh. Miss Slovenije podpira slovensko, Alpina pa kot vodilni slovenski proizvajalec obutve podpira razvoj novih projektov, zato smo s podporo projekta Triglav pogumno in uspešno začrtali začetek naše skupne zgodbe. Alpina je zgodba ljudi in zadovoljnih uporabnikov, med katere so se po novem vpisale tudi finalistke Miss Slovenije 2017.

    »Tokrat smo s projektom Miss Slovenije izpostavili lepote, ki jih imamo doma. Podpirajmo slovensko, podpirajmo Slovenijo je slogan, ki ga izpolnjujemo na vsakem koraku. In tokrat smo ga s korakom na najvišji vrh Slovenije,« je povedala Maja Taradi, aktualna Miss Slovenije.

    "Zadovoljni smo, da smo dekletom pri  njihovem velikem izzivu lahko nudilli podporo in svetovanje pri izbiri ustrezne športne obutve za vzpon na najvišji slovenski vrh," je sodelovanje povzela Nives Markelj, vodja marketinga v Alpini. "To je šele začetek sodelovanja. Že aktivno delamo na razvoju modne obutve Alpina, v kateri se bodo misice predstavile septembra na finalnem izboru," je še dodala.

    Novo slovensko zgodbo lahko spremljate na Facebook strani Alpina šport in Alpina Fashion

  • Slepi in slabovidni na Triglav z Alpino

    Slepi in slabovidni na Triglav z Alpino

    Julij 2017

    Nemogoče je mogoče: projekt Centra IRIS "Slepi in slabovidni na Triglav" je uspel!

     

    Po več mesecih načrtovanja in priprav so slepi in slabovidni ob pomoči izkušenih gorskih vodnikov stopili na najvišji slovenski vrh. Nekateri izmed njih v čevljih Alpina, ki smo jih prispevali za ta res srčen projekt. 

    (Ljubljana, 7. julij 2017) Po več mesecih priprav, preizkusnim pohodom na Kriško goro in plezalnim tečajem v skalah pod Šmarno goro ter izbiro primerne opreme se je zgodilo: štirje slepi in štirje slabovidni so ob spremljavi dveh gorskih vodnikov, Andreja in Marije Štremfelj, izkušene planinske vodnice Tatjane Cvetko, učiteljev iz Centra Iris in Gregorja Pajiča, guvernerja zveze Lions klubov Slovenije, ki je pomagala izpeljati projekt, v sredo, 5. julija 2017, stopili na 2.864 metrov visok Triglav.

    »Pohod smo izvedli v dveh etapah, najprej smo šli iz Krme do planinske koče Planika in tam prespali, nato pa že pred sončnim vzhodom krenili proti vrhu,« je pot opisal učitelj Grega Hribar, eden od glavnih pobudnikov projekta. »Do koče smo prišli nepričakovano hitro, v približno šestih urah. Zahtevnejši del preko Malega Triglava na vrh se je že malo zavlekel, še dlje pa je najpočasnejša skupina z dvema slepima sestopala z vrha. Zato so trije ostali še eno noč v Planiki in v miru sestopili v četrtek. Mislim, da nam je popolnoma uspelo. Vsi so bili dobre volje, govoril sem tudi z nekaj starši, ki kar ne morejo verjeti, da so bili njihovi otroci na kraju, o katerem sami le sanjajo.«

    Zanimiva je izkušnja Marije Štremfelj, ki ima več let izkušenj z vodenjem v gorah, a je prvič sodelovala s slepimi: »Res sem vesela, da sem bila lahko del tega. Videti, da imajo mladi toliko energije, volje in želje, da nekaj dosežejo, tega res ne srečaš vsak dan. Zelo so bili spretni, neverjetno so sledili ukazom. Veliko ljudi, ki normalno vidi, ne uboga tako kot ti otroci. Skozi delo z njimi sem spoznala, kako res lahko kar najbolje izkoristijo čute, ki jih imajo na razpolago.«

    Podobno je povedala zaljubljenka v gore in vodnica Tatjana Cvetko: »Enkratni so bili. Predvsem v smislu zaupanja, saj pravzaprav s svojo roko držiš njihovo življenje na vrvi. In mislim, da je bilo prav zaupanje, skupaj z vso energijo, ki smo jo vi skupaj vložili v projekt, ključnega pomena za uspeh.«

    Kljub žuljem in utrujenosti ter celo kratki poletni plohi, ki jih je osvežila pri sestopu v dolino, so vsi dijaki izžarevali radost in zadovoljstvo. Nekateri med njimi so prav na vrhu Triglava izvedeli za odlične rezultate maturitetnih izpitov. Eden izmed fantov, ki je na najvišjo slovensko goro stopil v popolni temi, je dvajsetletni Miha Srebrnjak: »Pri vzponu lahko skalo otipaš in vidiš, kakšne oblike je, medtem ko pri sestopu lahko tipaš le s čevlji in moraš povsem zaupati vodniku. Ne bom rekel, da ni bilo zahtevno, ampak mislim, da smo vsi hvaležni vsem v ekipi, ki nas je spremljala. Slepi smo prišli nekam, kar marsikdo drug ni nikoli. Res smo dosegli veliko zmago.« Pa so jim starši in prijatelji sploh verjeli, da gredo res na vrh? Šestnajstletni Robi Kogovšek: »Nekaj dni pred pohodom so me že hecali, da ne bomo prišli na Triglav. Pa smo prišli! Res je bilo krasno.«

    Zanimiva pa je tudi simbolična povezava med pokroviteljem, Zvezo Lions klubov, ki že več let pomaga Centru Iris. Gregor Pajič: »Lions klubi po celem svetu že sto let sodelujejo s slepimi in slabovidnimi in ko smo slišali za idejo, smo jo takoj podprli. Ne bi mogli na lepši način praznovati stoletnice obstoja kot v družbi mladih, nekatere poznam že od prej, razpeti prapor ob Aljaževem stolpu. Vsi so bili neverjetni, nihče se ni pritoževal nad ničemer, vsi so bili dobre volje.«

    Center IRIS se najlepše zahvaljuje vsem gorskim vodnikom, ki so pomagali pri izjemnem projektu, Zvezi Lions klubov Slovenija, ter podjetjema ALPINA za opremo dijakov z dobro obutvijo in Fructalu za okrepčilo s sadnimi žitnimi rezinami Frutabela.

     

  • ALPINA PREJELA PRIZNANJE TRUSTED BRAND

    ALPINA PREJELA PRIZNANJE TRUSTED BRAND

    Junij 2017

    V sredo, 24. maja 2017, je v Cankarjevem Domu v Ljubljani potekala podelitev nagrad Trusted Brand. Nagrade Trusted brand v Sloveniji podeljujejo že enajsto leto, Alpina jo je prejela prvič in se s tem uvrstila med blagovne znamke, ki jim Slovenci najbolj zaupajo. Alpina je v kategoriji 'trgovina s čevlji'  najbolj zaupanja vredna blagovna znamka.

    Alpina je uveljavljena blagovna znamka visoko kakovostne obutve. Usnjeni modni čevlji Alpina so prepoznavni po udobnem kopitu, kakovostni izdelavi, uporabniških rešitvah  in trpežnosti. Vrhunski športni čevlji Alpina pa so prva izbira svetovno najboljših športnikov, saj so inovativni, tehnološko ter oblikovno dovršeni in vedno korak pred konkurenco.

    V vseevropski raziskavi blagovnih znamk so sodelovali potrošniki in bralci revije Reader's Digest, med njimi tudi 5700 slovenskih potrošnikov. Alpina je med vsemi blagovnimi znamkami prejela 17,3 % vseh glasov.