Novice

  • V akciji 'Podari svoj par' zbrali več kot tisoč petsto parov obutve za družine

    V akciji 'Podari svoj par' zbrali več kot tisoč petsto parov obutve za družine

    November 2018

    Žiri, 16.11.2018 –Podjetje Alpina, d.o.o. v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije že tretje leto zapored organizira akcijo»Podari svoj par«, s katero si prizadevajo zagotoviti toplo obutev za slovenske družine v socialni  stiski. Akcija zbiranja obutve, ki poteka pod sloganom »S čevlji, ki jih ne potrebujem, tebe obujem,« je prerasla v vseslovensko akcijo, ki je iz leta v leto uspešnejša. Letos jim je  uspelo zbrati 1550 parov obutve, ki so jo ta petek na sedežu podjetja v Žireh predali Zvezi prijateljev mladine Slovenije. Ta bo poskrbela, da bo obutev prišla med družine še pred zimo.  

    V Alpini so na podlagi številnih prošenj družin in posameznikov zaznali stisko ljudi, ki si ne morejo privoščiti osnovnih stvari za življenje. »Odločili smo se, da podarimo 300 parov obutve iz Alpininega prodajnega programa,« pravi Aleš Poljanšek, komercialni direktor. »Presenetil  nas je tudi izjemen odziv ljudi, ki so podarili svojo obutev, saj smo število parov od prve akcije skoraj podvojili,« še dodaja. Dobrodelna akcija 'Podari svoj par' je v vseh prodajalnah Alpine po Sloveniji  potekala ves mesec oktober. S podporo ambasadorjev akcije Tomaža Klepača in Iztoka Gustinčiča  je akcija dosegla velik krog ljudi, ki so pripravljeni pomagati. Družine in posamezniki, ki so imeli doma kašen par tople jesenske ali zimske obutve, ki ga ne potrebujejo ali jim je premajhen, so imeli  priložnost, da čevlje oddajo v prodajalni. V tovarni Alpina so čevlje zbrali, jih skrbno pregledali, očistili in vsak par zapakirali v novo embalažo. V akciji zbiranja obutve  so zbrali 1250 parov rabljene, a lepo ohranjene jesenske in zimske ženske, moške ter otroške obutve.  Skupaj z donacijo tristo parov nove obutve iz prodajnega programa Alpine, so zbrali 1550 parov tople obutve, ki bo v mrzlih dneh mnogim družinam olajšala  stisko in polepšala dan. »Glede na to, da akcija poteka že tretje leto, smo pričakovali, da stiska družin ni več tako velika, a žal se je izkazalo, da temu ni tako. Letos je namreč za pomoč zaprosilo kar devetnajst naših društev, kar je več kot lani,« pojasnjuje Breda Krašna, generalna sekretarka Zveze prijateljev mladine Slovenije. »Največ povpraševanja je po otroških topli obutvi,« še dodaja.  

    Ob zaključku akcije »Podari svoj par« so predstavniki Alpine na sedežu podjetja v Žireh vso zbrano obutev predali Zvezi prijateljev mladine Slovenije, ki bo s svojimi članicami poskrbela, da bo obutev še pred zimo prišla do družin po celi Sloveniji.

  • Alpina se je z novo prodajalno vrnila na Ptuj

    Alpina se je z novo prodajalno vrnila na Ptuj

    Avgust 2018

    Ptuj, 1.8.2018 - Alpina, razvojno usmerjeno podjetje z več kot sedemdesetletno tradicijo in uveljavljeno blagovno znamko športne in modne obutve, širi maloprodajno mrežo v Sloveniji in na področju bivše Jugoslavije, ki skupaj šteje že preko sto prodajaln. Po treh letih premora smo ponovno odprli prodajalno v Mercator centru Ptuj.

    V mreži 45 prodajaln po Sloveniji in spletni trgovini Alpina ponuja kakovostno moško in žensko modno obutev Alpina in drugih priznanih blagovnih znamk ter inovativne športne čevlje ter opremo. Nova prodajalna Alpina na Ptuju je druga prodajalna v Sloveniji s prenovljenim konceptom (prvo táko smo odprli aprila letos v Ljutomeru), ki uporabniku zagotavlja tudi izboljšano, sodobno nakupno izkušnjo. 

    Prodajalne Alpina so že vrsto let znane po tem, da si v njih obutev izbirajo tudi najbolj zahtevni športniki, pohodniki, smučarji, biatlonci in tekači na smučeh, kot so Klemen Bauer, Petra Majdič, Viki Grošelj in drugi. V zadnjem letu pa, zaradi novih pristopov pri oblikovanju modnih kolekcij, v prodajalno radi zahajajo tudi kupci mlajše generacije. Najbolj opažena letos je bila zagotovo Maja Zupan, aktualna Miss Slovenije in obraz kolekcije Alpina. 

  • Na Triglavu korak bližje nazivu Miss Slovenije 2018

    Na Triglavu korak bližje nazivu Miss Slovenije 2018

    Julij 2018

    V drugi polovici julija so se finalistke Miss Slovenije 2018 skupaj s poslovnimi partnerji  povzpele na najvišji slovenski vrh, kjer so simbolično predstavile slogan 'Podpirajmo slovensko, podpirajmo Slovenijo'. Vzpon na Triglav je za finalistke  le ena izmed  mnogih preizkušenj na poti do naziva Miss Slovenije. Namen, zdaj že druge tovrstne odprave, je predvsem povezovanje slovenskih podjetij s ciljem ustvarjanja novih poslovnih priložnosti in inovativnih projektov.  

    Miss Slovenije poziva k sodelovanju

    »Letos smo se povzpeli na Triglav predvsem z namenom, da bi Slovence vzpodbudili k sodelovanju in pomoči drug drugemu, saj smo le na ta način lahko konkurenčni in močnejši v konkurenci drugih držav po svetu,« je na vrhu Triglava poudarila Maja Zupan, aktualna Miss Slovenije.

    Poslovni partnerji pomagajo graditi kakovostno  vsebino projekta

     

    »Obutev Alpina, ki jo že več kot sedemdeset let nosijo zadovoljni uporabniki doma in po svetu, je prva in edina izbira finalistk miss Slovenije 2018. V zadovoljstvo nam je, da lahko slovensko podjetje s svojim znanjem in inovativnimi izdelki omogoča varno in udobno hojo vsem pohodnikom, ki želijo uživati v naravi,« je ob prihodu na vrh povedala Nives Markelj, predstavnica podjetja Alpina, ki že drugo sezono sodeluje z Miss Slovenije, tudi na področju razvoja modne obutve.  Poleg žirovske Alpine je v zgodbo Miss Slovenije že tretjo sezono zelo aktivno vpletena tudi Tosama, eno redkih slovenskih podjetji s proizvodnjo izdelkov, ki so namenjeni predvsem ženskam.

    »V Sloveniji bi težko našli podjetje, ki sem – med ta dekleta – sodi bolj, kot Tosama. Naša 95-letna proizvodna tradicija je namreč v veliki večini posvečena prav ženskam vseh generacij. Na Triglav je finalistke spremljal Jasmin sport, naša najmlajša znamka izdelkov za intimno nego, ki je zaradi svoje inovativne sestave in naravnih vlaken odličen sopotnik športnic in športnikov,« je povedala Mojca Šimnic Šolinc, direktorica iz Tosame.

    Odprava Miss Slovenije  je  na Triglavu  zagotovo pustila svoj pečat. Največjega pomena pa so nove poslovne ideje in načrti, ki so jih udeleženci  skoraj petdeset članske odprave skovali  za prihodnje