Novice

  • Na Triglavu korak bližje nazivu Miss Slovenije 2018

    Na Triglavu korak bližje nazivu Miss Slovenije 2018

    25.07.2018

    V drugi polovici julija so se finalistke Miss Slovenije 2018 skupaj s poslovnimi partnerji  povzpele na najvišji slovenski vrh, kjer so simbolično predstavile slogan 'Podpirajmo slovensko, podpirajmo Slovenijo'. Vzpon na Triglav je za finalistke  le ena izmed  mnogih preizkušenj na poti do naziva Miss Slovenije. Namen, zdaj že druge tovrstne odprave, je predvsem povezovanje slovenskih podjetij s ciljem ustvarjanja novih poslovnih priložnosti in inovativnih projektov.  

    Miss Slovenije poziva k sodelovanju

    »Letos smo se povzpeli na Triglav predvsem z namenom, da bi Slovence vzpodbudili k sodelovanju in pomoči drug drugemu, saj smo le na ta način lahko konkurenčni in močnejši v konkurenci drugih držav po svetu,« je na vrhu Triglava poudarila Maja Zupan, aktualna Miss Slovenije.

    Poslovni partnerji pomagajo graditi kakovostno  vsebino projekta

     

    »Obutev Alpina, ki jo že več kot sedemdeset let nosijo zadovoljni uporabniki doma in po svetu, je prva in edina izbira finalistk miss Slovenije 2018. V zadovoljstvo nam je, da lahko slovensko podjetje s svojim znanjem in inovativnimi izdelki omogoča varno in udobno hojo vsem pohodnikom, ki želijo uživati v naravi,« je ob prihodu na vrh povedala Nives Markelj, predstavnica podjetja Alpina, ki že drugo sezono sodeluje z Miss Slovenije, tudi na področju razvoja modne obutve.  Poleg žirovske Alpine je v zgodbo Miss Slovenije že tretjo sezono zelo aktivno vpletena tudi Tosama, eno redkih slovenskih podjetji s proizvodnjo izdelkov, ki so namenjeni predvsem ženskam.

    »V Sloveniji bi težko našli podjetje, ki sem – med ta dekleta – sodi bolj, kot Tosama. Naša 95-letna proizvodna tradicija je namreč v veliki večini posvečena prav ženskam vseh generacij. Na Triglav je finalistke spremljal Jasmin sport, naša najmlajša znamka izdelkov za intimno nego, ki je zaradi svoje inovativne sestave in naravnih vlaken odličen sopotnik športnic in športnikov,« je povedala Mojca Šimnic Šolinc, direktorica iz Tosame.

    Odprava Miss Slovenije  je  na Triglavu  zagotovo pustila svoj pečat. Največjega pomena pa so nove poslovne ideje in načrti, ki so jih udeleženci  skoraj petdeset članske odprave skovali  za prihodnje